חלומות ופנטזיות – אהבה והכרויות

חלומות ארותיים

חלומות ארותייםהמון פנטזיות מיניות לפעמים חווה בזמן השינה. לאחר חוויה כזאת, אתה יכול מתעורר נבוכה, אך מרוצה עם חיוך קבצניות על שפתיו. ואת עדיין… זה נורמלי שיש חלומות אלו?
כ- 8 אחוזים של גבר פתרון לומות הקונוטציה ארוטי, מציג מחקר קנדי היום. זהו כך לא סביר להשיגו דרך החיים מבלי מנוסים. אף כי ייתכן לפעמים להרגיש אשמה לאחר חלום כזה או לחשוב על חלומות ארוטיים אין כל קשר עם הדרך שלך להיות, לחשוב, הם למעשה את הצד של המיניות שלך. יש עומס נפשית ורגשית חזקה והם, באופן כללי, לא דאגה, אומרים המומחים. ניתן להתגבר על כוחו של הדמיון, אפילו בעידן זה של מיניות פתוחה, יש אנשים מודאגים לגבי מציתים חלום ארוטי. פירוש חלומות כאלה עשוי להיות מטריד עוד יותר אם החלום לעשות דברים שלא לזעזע אתכם בחיי היומיום. לדוגמה, אישה עם חיים בלתי מסודר ומכובד יכול להיות מוטרד מאוד אם יש חלום בסקס פראי אילו הפוך עם מספר גברים. או גבר הטרוסקסואליים משוכנע עשוי להיות בהלם כאשר הוא מתעורר מחלום שבו שמר על-ידי יחסים הומוסקסואליים. עם זאת, חוויות אלו יש לקחת בדיוק כפי שנקבע.

הוא היחס הטוב ביותר צריך בדרך כלל מומלץ פסיכולוגים. הסיבה לכך היא בסופו של דבר אנחנו בני כל מיני כדי הרמוניה פנימית שלנו, חשוב לקבל את זה. היא מדגישה את התסכולים מינית של אירוטי יכול להיות סמלי או פירוש חלומות יכולים לבטא מספר הזמנות בחיי היומיום. הם מדברים על תשוקות נסתרות. לכן, חלומות עם גוון מיניות מודגשת בתקופות בהם לך להתמודד עם המתח המיני בכך לא, כגון, לדוגמה, במהלך גיל ההתבגרות. זה די מבלבל מבחינת מין, דחפים מיניים הם לא תמיד הבינו ומקבלים. תסכולים כאלה הם אחת הסיבות מדוע חלומות מיניים קיימות למדי בחייהם של בני נוער. כמו כן, אם אתה לא מינית מילא במערכת יחסים, חלומות ארוטיים יכול להיות דרך לבטא את התסכולים.

יש כאלה שיגידו על פתרון חלומות נוסף של חלומות כאלה היא תקופה ממושכת של התנזרות פעילים מינית. זו הסיבה מדוע ניתן לפרש חלומות כאלה הסברים של המציאות או רשימת משאלות על המציאות כי עדיין לא היה מספיק. התראה: חלום ארוטי כי תמצא מטריד, חזור כל אולי פסיכולוגית גורם. עשוי להשפיע על הקשר מועיל הזוג אולי אתה מוצא את זה מביש או לנסות להכחיש את העובדה כי היה לך חלום ארוטי שבו עשית זאת. אבל אתה חייב להודות פנטזיות אלו מביאים מספר יתרונות הן בדרך והן מחוץ ל:-אתה יכול להגדיל את הפוטנציאל המיני שלך ואת היכולת לקבל ולתת הנאה. -מסייע לך גלה צד אחר של מיניות, רגשנות, מועיל היחסים של בני הזוג. -אנו חושפים תשוקות כי מעולם לא ידעת שיש לך. -אם יש לך נושא בחיים האמיתיים, באפשרותך אפילו להציע פתרון לבעיות שאתה בפנים כי הרגע כאשר שינה ארוטית החלומות דאגה מצחיקים ניתן ליהנות. עם זאת, לעיתים הן יכולות לערב דברים שמעולם לא לעשות במציאות, כגון הומוסקסואליות, אונס, גילוי עריות או מזוכיזם. אם חלומות כאלה אתה נראה מדאיג מאוד כל חזר מאחוריהם יוכל להסתיר כמה סיבות פסיכולוגיות.

במצב כזה, עדיף לגלות את הסיבות עם פסיכותרפיסטית. כמו כן, היפנוזה יכול לסייע לך שליטה על מה חולמת. לגברים יש בתדירות גבוהה יותר מאשר נשים, חלומות ארוטיים הצג סטטיסטיקה. פסיכולוג מומחה שלנו לנה הלן פסיכותרפיסט חלומות ארוטיים הם נורמליים. אבל כאשר אנחנו מקבלים לחיות רק בחלום, עלולות להתרחש בעיות. וזה כי חלומות בורח אירוטי עם שאנן ארוטיקה הקיום, אך ברצונך במפורש, יכול להוביל את לידת אגרסיבי בהתנהגות חברתית ואת התסכול. יכול להיות נשלט דחפים מיניים באופן מודע על ידי מציאת חששות כדי חדש המתח המיני שנצבר (ספורט, ריקודים, פעילויות לשים הרבה תשוקה), אך עם העברת מבפנים.