חלומות ופנטזיות – אהבה והכרויות

מגע מיני ראשון

מגע מיני ראשוןלא היה יום מיוחד במיוחד. לא דמיינתי מעולם שהמגע המיני הראשון יכול לשנות חי בצורה כל כך משונה. פגשתי את ר’ שלומד ניהול פרויקטים והוא עם 3-4 שנים יותר גדול ממני. נפגשנו במקרה כי לא הכרתי אותו קודם. שיקרתי שאני בת 18 ומתכוננת לגיוס. הוא הזמין אותי אצלו בבית ואז קרה את מה שחלמתי הרבה שנים…המגע המיני הראשון שלי. לא הייתה חדירה מלאה. לא הרשיתי לו כי אני בתולה. זה לא התחיל מיד. הוא הכין קפה טוב כי יש לו מכונת קפה ביתית מעולה. שתינו ודיברנו הרבה בלי לחשוב על מה שיקרה בהמשך.
פסיכולוגים שואלו שאלות כאלה: מדוע יש קרום בתולים של בנות? מדוע אין אנו אוהבים קטן? למה הייתי נרגשת עד היה לי את האומץ ואת כדי לנסות? לא ייאמן איך אנשים מסוימים ניתן לטפל אחרים אנשים ללכת לדמיין את כל מיני. הלילה הרסתי כנראה אמון מה נאמר לי שזה רע, כי לא טוב. נאמר לי כי אני חייב לעשות את זה מאחר שקיימות גדול ויש לי לחכות עד שאני מרית. השאלה היא מה נודע לי כי? ולדעתי אם הדברים לא יש הזכות, כיצד יכולים שהם צודק בדברים אחרים אשר נאמר לי לא כדי להפוך אותם? התחלנו עם משחקים של נגיעות במקומות אינטימיים. להבין כי טיפוס אתה לא טוב, ראיתי בכמה של עמיתיו מבית הספר מה זה אומר. אבל עד עכשיו לא ראיתי כ מין לעשות רע.

ולאחר מכן מדוע באן? מדוע יש לי להסתיר שדיים שלו לא אותי אני רואה חבר’ה, מדוע אני נסער כאשר שמתי באחד ידיה על התחת שלו? מדוע אני צריך להיות מתביישת לשים את הידיים על הפין, למה אני צריך להיות מתביישת כילד מתבונן 5-10 באזור הפות? כדור הארץ הוא באמת כל כך נפשית? אני מרגישה כאילו אני גר בהיסטוריה בזמן כאשר התבנית נחשב שטניות או הזמן כאשר הכימיה נחשב הקסם. להבין את זה לעולם לא כדי להבין דברים רבים, אך מה שהם ראו בו רע בביצוע יחסי מין? יש גם בעבר 24 שעות כאשר קיימים שידוכים כבר להבין אחרת בתולה  ואת מה שקורה סביבי. לצפות בטלוויזיה ואני ראה להבין הרבה דברים כי אתה לא יש חוש. כעת וסרטים שבהם יש סצנות פיקנטי ולהבין והוא מדוע הכל בסביבות לעיתים קרובות אישה או של תכונות של הגבר. השאלה היא מדוע הקפדתי טיפשות כל כך הגעתי אל העולם. מדוע אני אומר? Ii לשנוא את כל מי אמרו לי לא… שנאה ואת החברה הם חיים… חברה רעה…