חלומות ופנטזיות – אהבה והכרויות

בכל זאת היא הגיעה אלי

בכל זאת היא הגיעה אלימיכאל הגיע אליי אתמול השנייה. היה אמור ללמוד יחד. הלכתי לחדר שלי ואמרתי שאני בחזרה לאחר שאני לוקח דבר רגיל יותר ממני, כי אני פשוט לגלוש, של. אז הלכתי על המרפסת, אך למרבה הצער רק זוג מכנסיים קצרים היה יבש, ללא חולצה. בכל מקרה היה חם אם ישבו תגית עם אותו, שמתי מכנסיים לחשוב רק על אותי כאילו הוא סקרן מדי ומנסה לראות את שדיה יבוא לקחת חולצה, גם אם גשום.

ר’ סיפר שהוא צריך לעבור דירה בקרוב ויחפש דירה קרובה לבית שלי בינתיים הוא צריך אחסון תכולת דירה עד שימצא את הבית המתאים. שמתי מהיר אזור ב אלי, אני חזרתי בחדר, שבו להפתיע: מסתכל החבילה שלי עם רפידות אתה גם על השולחן אחרי כמה ספרים. כאשר ראיתי אותו עזבו במהירות בחזרה על השולחן היה כל בו הוא מחפש אני לא יודע איזה ספר ראיתי אותו. כבר התנצל כי היה אמור להיות שם, במיוחד כפי שציפית. ולכן לקחתי אותם על השולחן, ראיתי שהוא היה חזייה אפילו ליד אותם זה דרך הארון, שמתי בארון כל. לאחר מכן התחלתי לצחוק איך היה הלכתי בארון, הסרתי את החבילה אשר הופעל מחדש בכל מקרה, יש לי לוח ושנתתי לך לראות כיצד הוא ייראה.

הכלתי לחדש מקלחונים והוא בא אחרי. המשכנו להתנשק מתחת למים. איזה כיף. הוא יישאר לו בידו של לנו לדעת מה לעשות. אמרתי לו שלא לפתוח il במראה לעברו, כדרך לכל הגורמים שלי הסף, אני כבר התיישב על המיטה, אמרתי לא לעמוד על הרגליים. יש לי להראות לה להירגע, כיצד הוא היה ממש בפנים שלי עם הברכיים על המיטה ראיתי כפי שאני נצפה על אברי המין, לתדרך גרבונים מכנסיים וכיצד אנו יכולים לכסות הכל במיקום בתקופה זו. אני תקוע להיות בפעם הראשונה אני רואה משהו, ולאחר מכן ניסיתי להמשיך להציג את זמן האגירה של גרירת והכל בעלות מראה בין רגליו. אך היכן אני צופה, לדבריו, אשר ראה את הרגליים צר במקום, אך הוא לא אמר דבר. סיימתי עם המאגר ואמרתי שאולי לשמור על רמת האמינות שלו, בעיקר כי הוא יכול למחוק את עט עם אותו או אם הוא רוצה. אז אמרתי שחשק הגיע הזמן