חלומות ופנטזיות – אהבה והכרויות

בעיות בתפקוד המיני ואופן הטיפול בהן

בעיות בתפקוד המיני ואופן הטיפול בהןזיקפה – אחת הבעיות הנפוצות ביותר בתפקוד המיני אצל גברים הינה בעיות זיקפה, כאשר פעמים רבות הבעיה נובעת מחרדת ביצוע שנובעת מכך שבמידה ונפשל אנו נרגיש גברים פחות והאישה תעריך אותנו פחות – הדרך להשתלט ולהתגבר על בעיות זיקפה היא פשוט להסיט את המחשבה מהן ובכך לנסות ולגרום לבעיה להיעלם – האמינו או לא, ברוב הפעמים אף לא תרגישו איך הבעיה נעלמת מעצמה. יש נשים שצריכות טיפול בחרדה בגלל הבעיות המיניות שלהן.
כמובן, במידה ועדיין אינכם מצליחים לפתור את הבעיה, מומלץ לפנות לעזרתה המקצועית של מומחית בתחום התפקוד המיני – סקסולוגית, אשר תוכל לייעץ לכם כיצד לפעול על מנת לפתור את הבעיה הספיצית שלכם קשור לדוגמה לתחום של הכרויות בחינם. יתכן שצריך טיפול זוגי בצפון כדי לבדוק את הבעיה.

ישנן בעיות רבות בתפקוד המיני – אך הדבר העיקרי שחשוב להבין הוא שהכל מתחיל בראש ואם אנחנו נסיט את קו המחשבה שלנו מהבעיות שיש. לא משבור על משחקים ורבים הם הסיכויים כי הכל ישוב על מסלולו בשלום ולא יהיה שום צורך בטיפול. כאן נפרט מספר בעיות בתפקוד המיני. בגלל הכרויות בחו”ל או כאבים בנרתיק בזמן קיום יחסי מין יש נשים שסובלות ולא מגיעות לאורגזמה.

אורגזמה – חשוב להבין בעיקר כי האנטומיה, הגנים, המרכיבים ואף הגדלים שונים אצל כל אישה ואישה ולכן חוזק האורגזמה משתנה מאישה לאישה – זאת בדיוק הסיבה שחשוב להבין כי “אורגזמה חלשה” אינה בעיה בתפקוד המיני, כי בסופו של דבר אין אמת מידה מדויקת לגבי מהי אורגזמה חלשה ומהי אורגזמה חזקה. הדבר משתנה מאישה לאישה. כמובן, אפשר לנסות תנוחות שונות על מנת לשפר את ההנאה וחוזק האורגזמה.