חלומות ופנטזיות – אהבה והכרויות

מה קורה עם חשק המיני שלנו?

מה קורה עם חשק המיני שלנו?כולנו מסכימים על סקס שהוא אחד המרכיבים החשובים במערכת יחסים, ומשפיעה בכל פעם אנו מסרבים לעשות, עבודה זו, תת-מודע, שני בני הזוג. אמנם, ככלל, נשים אלה המסרבים לקיים יחסי מין, בתקופה האחרונה, גברים מתמודדים עם בעיה זו. מתח, משקל, מתח, דיכאון הם רק כמה מהסיבות מדוע נשים לא מרגיש את הרצון לקיים יחסי מין.
כאשר אתה הדגיש, הגוף שלך מקרין הורמון הלחץ, אשר משפיעה על רמת טסטוסטרון, הורמון האחראי על הליבידו. באופן כללי, נשים לייצר פחות טסטוסטרון מגברים, כלומר שהם מאבדים עניין מהר יותר סקס. יש רגעים שהיא בהחלט כל אישה מאוכזב איך שהם נראים, אבל אם אתה לא מרגיש בנוח בעור שלך, לנעול כל מאשר האינסטינקטים שלך אין כל תגובת בן הזוג המתאים.
סקס גורם לך להרגיש טוב, אך דורש ממך להרגיש טוב איתך, אז אם אתה לא מרגיש בנוח בעור שלך, למצוא את הדרך כדי להגיע אל המשקל הרצוי.

באופן כללי, נשים לסרב לקיים יחסי מין עם בן הזוג שלהן כאשר הם עצובות או מאוכזב. אפשר תמיד לחפש פורום הכרויות ולשאול שם מה שאלות ולהבין מה קורה.
לא לנסות ללכת לישון, כי עצבני עבור רוב הזמן, מין עשויים להיות המפתח לפתור את הצהרות סותרות בתוך זוג.
גורם נוסף ירידה בחשק המיני הוא השימוש של נוגדי דיכאון, כי מרבית מכילים חומר כימי הפועל על ההנאה המינית.
יש הצורך במצב זה לקיים הרופא שלך יש מרשם לטיפול תופעות שליליות לה עליך, הוא לקבוע טיפול אחר או להציע חלופות.

טוענים המומחים כי הכרויות ללא דמי מנוי אין תיעוד של המקרים בבעלים איזו תשוקה הפנים שוככת במשרתים, חלק והסיבה עייפות, דיכאון, מריבות עם השותף שלו או מתח נגרמת על-ידי התפקיד שלך.
מדריכים למעשה לומר יותר מ-40% מהחולים זכר להודות בזה, שאין התאמת מזלות למרות שאני יכולה לעשות סקס, לא.
“היא בעיה רצינית והיו עכשיו, לפני עשר שנים, אין תלונות כאלה. הבעיה היא לא כי האנשים האלה לא רוצה לקיים יחסי מין עם נשותיהם, אך אינך רוצה לקיים יחסי מין בכלל, “אמר פרופסור מיכאל מלך, בית הספר הרפואי של המכללה אוניברסיטת לונדון. הוא האמין כי דיכאון יכול להיות הבעיה.

“גברים הם בין 30 ו-50 שנות גיל חשופים יותר בדיכאון. הסבר אחד יהיה כי גברים מדברים על בעיות קשה יותר, אקספרס הרגשות שלהם פחות מאשר נשים, “הוא אמר.
“מורחב עבודה במידה רבה, ואוצר מתח סוער. משמעות הדבר היא כי, בסופו של דבר, אנשים עשויים לא לנתק בעיות היומיום, “, גרי קופר, נשיא האגודה הבריטית של פסיכותרפיה.